Frequently Asked Questions

 

Ik heb geen factuur gehad

Als u de bestelling afrond en betaald heeft krijgt u een bevestiging vanuit onze webshop gemaild.

In de bijlage zit een pdf file. Dit is uw factuur. U kunt hem zelf uitprinten.

Bewaar hem goed. Het is ook uw garantiebewijs.

Wel heeft u een pdf reader nodig zoals bijvoorbeeld Adobe Reader.

Deze kunt u gratis downloaden door hier te klikken.

Heeft u ook een afhaaladres ?

Ja, mits voorradig in magazijn te Haarlem

U besteld en betaald in de shop.

Aan het eind van uw bestelling krijgt u de keuze "afhalen haarlem" vervolgens krijgt u per mail een bevestiging op welke tijd en waar u het product kunt afhalen.

Hoe kan ik betalen ?

In onze shop hebben we de mogelijkheid te betalen met Ideal (Nederland), MisterCash (Belgie), SoFort banking (Duitsland), Paypall en bankoverschrijving. Let er op dat de levering bij bankoverschrijving enkele dagen langer duurt. De bankoverschrijving heeft een langere verwerkingstijd dan de andere betalingen, die worden real time verwerkt. 

LET OP! Bij paypal betalingen moet het bij paypal opgegeven adres overeenkomen met het gewenste afleveradres.  Bij afwijkend adres wordt de order niet in behandeling genomen. Dit om fraude te voorkomen.

Kan ik een korting krijgen ?

Onze artikelen zijn al heel goed geprijst.

Alleen bij grote aantallen kunt u een mail sturen waarna u van ons een offerte ontvangt.

Verstuurt u ook naar buitenland

Jazeker, maar afhankelijk van het product. 

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kan ik de goederen ook retour sturen ?

Voor particuliere kopers hanteren wij de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst product.

Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen!

Wat wij WEL terug nemen zijn:

  • Producten die ongebruikt zijn
  • Producten die compleet retour ontvangen zijn.
  • Producten die in originele verpakking zitten.
  • Producten die binnen 14 dagen aan ons retour gezonden zijn.
  • Pakketten die voldoende zijn gefrankeerd.

Wat wij NIET terug nemen zijn:

  • Producten die reeds aangesloten zijn op het waternet.
  • Producten die niet volledig retour ontvangen zijn.
  • Producten die buiten de 14 dagen aan ons retour gezonden zijn.
  • Producten die niet in originele verpakking zitten.
  • Pakketten die niet of onvoldoende zijn gefrankeerd.


Levert u aan particulieren ?

Jazeker, wij leveren aan particulieren en bedrijven.

Voor particulieren geldt een Zaterdaglevering.

Levert u aan bedrijven ?

Jazeker, wij leveren aan particulieren en bedrijven.

Heeft u ook een monteur die kan komen monteren

Nee, wij hebben geen monteurs. Wel krijgt u een duidelijke handleiding zodat een monteur vaak overbodig is.


Hoe kan ik u bereiken ?

U kunt ons tijdens kantooruren (10.00-17.00) bellen op 085 - 009 09 09

U kunt ons mailen info@regelkast.nl

Kan ik ook telefonisch een order aan u doorgeven ?

Nee,

Wij verwerken uitsluitend orders die ingevoerd zijn in onze webshop.

Heeft u een showroom waar we kunnen kijken ?

Nee,

Onze producten worden rechtstreeks verzonden vanuit ons magazijn. Hierdoor kunnen we op vele kosten besparen en u een goede en goedkopere boiler leveren.

Levert u ook aan de Eilanden?

Ja, in overleg kunnen wij aan de eilanden leveren alleen hiervoor geldt een toeslag transport kosten.

Uiteraard kunnen we altijd het pakket laten bezorgen tot aan de vertrekpunt boot.

Heeft u vragen hierover stuur ons een mail via info@ventilatievoordeel.nl

Garantie

De garantie termijn staat bij het artikel vermeld in de webshop.

Standaard geldt 2 jaar garantie op alle onderdelen.

Garantie vervalt indien u zich niet houdt aan de door de fabrikant aangegeven voorwaarden zoals montage voorschriften.

De garantie geldt uitsluitend op de door ons geleverde artikelen. De kosten die voortkomen uit vervangen onderdelen voor garantie vallen niet onder de garantie.

Weergeven 1 t/m 14 van in totaal 14